nimic important

17 apr. 2011 -  la 00:53

Obisnuiam sa scriu, nu mult, dar suficient, astazi, nu am fost in forma maxima, am tolanit nițel in pat, cu gandul la...diverse, si la finalul zilei am vazut un film, (what can I say I.m a sucker for a happy ending ) dar in asta nu a fost sa fie cel anticipat, m.a cuprins fiorul, plansul instant caci asa fac cand o poveste imi atinge o coarda sensibila si m.a pus pe ganduri, contradictorii de astfel.

Doua cuvinte ”what if” ...ah cat de usor imi era sa scriu acum cativa ani, am ruginit, si cuvintele imi curg greu, dar incerc, asta inseamna sa.ti tot cauti finalul acela fericit, sa incerci, sa risti, sa te arunci cu capul inainte, poate, nu sunt in masura sa zic un ”da” ferm, dar daca am lua cu totii in calcul varianta ”what if” poate ca...am proceda altfel, ne.am schimba?

Nu am putea aprecia momentele fericite daca nu am trece si prin cele grele .

E cu mult trecut de ora fixa, noaptea nici nu o simt, pe fundal canta Debussy, si iar ma scufund in ganduri, am pierdut o zi deja, si maine, adica azi o iau de la capat cu haosul organizat .

Cu bine.