Atunci si acum

19 apr. 2011 -  la 11:58

S-a schimbat ceva ?

A trecut doar un amarat de an, infim, in care m.am aruncat prosteste cu capul inainte, in care m.am uitat de mii si mii de ori inapoi, mi.a fost frica, m.am indragostit, m.am oprit din drum, am pierdut, am cazut, am gresit. Un an in care m.am impotmolit DAR am razbit, m.am ridicat, am ajuns aici, am ridicat stafeta ( ce bine suna)
In ultimele minute m.am oprit si am intors privirea, atat de multe s.au petrecut, multe dar nu indeajuns incat sa fiu multumita.
Dar (ce.mi place cand spun ”dar”) cand vine argumentul care da savoare unei conversatii, care imi da peste nasuc si.mi spune ”deschide ochii”.
Am intalnit sute de oamenii demn de interes, cu mentalitati, traditii, diferite, am calatorit cat n.au facut altii intr-o viata, dintr.o clipire m.am renascut, m.am schimbat ( imi place sa cred ) Zambesc nespus de mult cand merg pe strada, uneori fara sa vorbesc la telefon, pentru ca am motive.
In tarile in care am fost toti zambeau, cine stie de ce, dar cert este ca nimeni nu se grabea, erau oamenii fericiti si lucrul acesta imi dadea energie.
Am invatat sa.mi asum riscuri, e un sentiment grozav. Restul zilelor mi.am planificat viata, timpul care este atat de pretios...si ma bucur ca am invatat sa imbin utilul cu placutul, sa.mi pun planul de pe hartie in actiune, este greu doar sa fac primul pas. Am dat peste un articol destul de interesant care m.a frapat , el suna cam asa :

” Stiati ca mai putin de 3% din adulti si-au scris macar o singura data in viata telurile si planurile pe care-ar dori sa le realizeze? Un experiment facut la Universitatea Yale in anii 60 a demonstrat ca cei care-si pun planurile pe hartie sunt si cei care le realizeaza in timp. Atunci cand iei loc si iti pui pe hartie telurile, te plasezi in topul celor 3%.”
Deci nu e de mirare ca daca vei proceda la fel, vei incepe in curand sa ai aceleasi rezultate ca si ei !

Brian Tracy ne asigura ca o importanta de peste 80% in obtinerea succesului si a fericirii o are claritatea scopului si ca lipsa claritatii este responsabila de frustrarile si ratarile care apar.

Se spune ca „Succesul inseamna in primul rand stabilirea telului. Restul sunt amanunte”. Nu ati observat ca oamenii care au teluri clare, bine definite le realizeaza chiar mai repede decat isi pot imagina cei care nu prea stiu ce vor?

Cele trei chei ale Realizarii

Brian Tracy considera ca cele trei chei magice ale realizarilor exceptionale sunt „Claritatea, Claritatea, Claritatea”

Succesul este determinat in cea mai mare masura de cat ne este de clar ceea ce vrem sa realizam cu adevarat. Subconstientul nostru prelucreaza continuu informatii ca sa ne indrepte intr-o anumita directie. Atunci cand mintea are o tinta definita se poate focaliza si refocaliza pana reuseste sa isi atinga tinta. Daca tinta nu este definita, energia mintii pur si simplu se risipeste.

Scrieti si rescrieti obiectivele (scopurile)!

Da, pentru ca daca iti vei scrie mai des obiectivele cu atat te vei gandi mai mult la ele si atunci ele iti vor deveni si mai clare. Cu cat stii mai limpede ce vrei, cu atat vei pune pe primul loc lucrurile care te vor ajuta sa-ti atingi scopurile.”


( sursa : http://www.aimee.ro )


....Ei asta-i buna !