elogiul nebuniei ?

26 iul. 2010 -  la 21:09

Ma obsedeaza gandul la tine,

Vreau sa-ti sugrum amintirea,

Sa devii, sa fii doar un nimeni pentru mine, o lacună

Umblu fara stire , fara suflare, fara cunostinta si ma pierd in mine

Esti un mit pentru majoritatea creaturilor feminine, si totusi ti-am gustat veninul,

M-am întoxicat cu tine

Cand ma gasesc singura-n noapte, vreau sa urlu, sa țip să mă audă si cel mai îndepartat gand al tau,

Mă dezgusti,si-mi zic de nenumărate ori ” hai sa termin odata si cu tine”,

Mă opresti din drum, esti un demon, ti-am vazut ochii, sunt reci , te trădează ,

Străinule mă obsedezi !

Simpla ta atingere, sti si tu ca-mi dă fiori, dar te-ai schimbat, sau poate ca erai acelasi dar te vedeam eu din alt unghi, caci erai pus pe un piedestal, si te veneram.

Te urasc deja....e păcat



recomand filmul "Reality bites"